Selfie tag na początek

/
0 Comments
Zaczynam blogowanie. Pomyślałam, że zamiast nudnego wstępu mogę zrobić Selfie Tag, w którym będziecie mogli mnie poznać, ale najpierw chciałam opowiedzieć trochę o blogu.
Będę szczera, decyzja o stworzeniu czegoś nowego pojawiła się nagle, spontanicznie. Potrzebowałam powiewu świeżości w moim życiu. Chcę pisać tu na wszystkie tematy, które mnie dotyczą. Na pewno znajdzie się notka o zdrowym trybie życia, ćwiczeniach, trochę mody, urody, podróży. Może też codzienne życie, myśli, plany. Nie chcę się ograniczać do jednego tematu.
Powracając do tagu:

1. Jaka jest Twoja najlepsza cecha fizyczna?
Hm, ciężkie pytanie, bo jestem osobą zakompleksioną, ale nikomu się do tego nie przyznaje - oprócz chłopaka. Ale myśląc nad tym, to lubię moje dłonie, dlatego często zmieniam kolor czy wzór na paznokciach ;)
2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
Jeju, jest tyle miejsc, które planuję zwiedzić, rozpoczynając od Wiednia (już tam byłam, ale zamierzam wrócić, bo to śliczne miasto) a kończąc na Japonii (bo od paru lat interesuję się tamtejszą kulturą), dlatego ciężko mi wybrać jedno miejsce. Ale ostatecznie zdecydowałabym się na Tokio, bo to marzenie trwa najdłużej.
3. Co potrzebujesz, by poczuć się lepiej, gdy jesteś chory?
Trzy rzeczy: koc, łóżko i poduszka. Jestem wielkim śpiochem, więc kiedy jestem chora, mam czas żeby odespać te okropne dni, kiedy nie mogłam się wyspać. 
4. Jak myślisz, jakim zwierzęciem mógłbyś być w poprzednim wcieleniu?
Myślę że mopsem. Albo leniwcem. Nad mopsami się baaaaardzo zachwycam, uważam że są mega słodkie i robią niesamowite miny, a leniwiec - powracając do pytania 3 - bo uwielbiam spać. Tak, te zwierzęta idealnie mnie opisują.
5. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie, co byś zmienił?
Myślę, że jeśli coś się stało, to tak właśnie musiało być, ale jeśli miałabym taką możliwość... Myślę że jedno zdarzenie, które stało się ponad rok temu. Było to dla mnie mega przykre, i sama teraz nie wiem, czy nawet byłaby możliwość zmienienia tego, a żałuję że nie utrzymuję kontaktu z paroma osobami.
6. Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Kiedy jest szkoła, to w weekend odsypiam cały tydzień, a potem czytam książki, oglądam filmy z rodziną, rozmawiam przez skypa z chłopakiem ;) Moje weekendy wyglądają różnie, szczególnie kiedy jednak muszę spędzić trochę czasu nad nauką. Uwielbiam też spotykać się ze znajomymi gdziekolwiek, byle pogadać i się trochę "uspołecznić" ;)
7. Co denerwuje Cię w miejscu, gdzie pracujesz?
Jeszcze nie chodzę do pracy, a więc powiem o szkole. Największym problemem stanowi dla mnie grupka osób, które stały się "elitą klasy" i myślą że wolno im wszystko, ale takie grupki są chyba wszędzie ;) Irytuje mnie także niesprawiedliwość niektórych nauczycieli, ale nie będę się tu rozdrabniać na małe szczegóły, co gdzie i kiedy, gdyż dziś oficjalnie są wakacje!
8. Nie mogłabym żyć bez ___?
Telefonu i mojego chłopaka. Tak, tak, przyznaję się, jestem uzależniona od social media, sprawdzania co chwilę snapchata i twittera, w dodatku dzięki telefonowi utrzymuję kontakt z moim chłopakiem, który mieszka o 269 km ode mnie, więc.. ;) 
A on jest moim i przyjacielem, i chłopakiem, mówię mu o wszystkim, dosłownie. Przyzwyczaiłam się do jego obecności, dlatego żyć bez niego byłoby mi ciężko.
9. Jakbyś mógł mieć jedną supermoc w życiu, to jaka by to była supermoc?
Teleportacja. Zdecydowanie. Głównie ze względu na odległość jaka dzieli mnie z moim chłopakiem, a także na ilość miejsc jakie chciałabym zwiedzić. Zobaczcie, jakie to by było łatwe, nie musielibyśmy tracić czasu na podróże samochodami, autobusami czy samolotami. Jedna sekunda i jesteś tam gdzie chcesz ;)

To by było wszystko z tego tagu, i na dzisiaj. Cieszę się, że jestem w takim miejscu, w którym jestem. Możecie na dole podawać propozycje na następne notki ;)
Tymczasem znikam, idę zanurzyć się w świat książek, do następnego razu!


Lauren



You may also like

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.